Ott lépünk be a marketingedbe, ahol igazán szükséged van rá!

Tervezés

A tervezési fázisban veled együtt és önállóan is végzünk elemzéseket, amelyek célja, hogy pontos képet kapjunk vállalkozásod jelenlegi digitális jelenlétéről. Szintén ekkor alakítjuk ki a digitális és marketing stratégiát.

Kivitelezés

A kivitelezési fázisban megvalósítjuk a tervezési fázis végeredményét, azaz amit a stratégiában meghatároztunk. Bizonyos esetekben ez jelentheti azt is, hogy hozzá kell nyúlnunk a már meglévő rendszerhez.

Üzemeltetés

Az üzemeltetési fázisban már megszűnik a projekt jellegű munkavégzés. A felépített rendszert működtetjük. Folyamatos támogatást nyújtunk segítve a vállalkozásod működését és az ügyfélszerzést.

Tervezés

A tervezés a legkevésbé látványos munkafolyamat, azonban hatalmas szerepe van abban, hogy a látható megoldások eredményesek legyenek.

A tervezési fázisban önállóan és veled konzultálva is végzünk kutatást. Megvizsgáljuk a jelenlegi eszközeidet és azok teljesítményét. Ezek az információk segítenek minket hozzá ahhoz, hogy pontosan azt tudjuk ajánlani neked, amire szüksége van a vállalkozásodnak.

Rengeteg marketing ajánlat jut el hozzád és nagyon nehéz megmondani, melyik az, amelyikre tényleg szükséged van. A Full Funnel Marketing azonban pontosan ebben nyújt segítséget: iránymutatást adunk ahhoz, hogy mely csatornák illenek a Te vállalkozásodhoz és melyekre érdemes komoly erőforrásokat fordítani.

A folyamatot a marketing stratégiáddal zárjuk le, amiben konkrét javaslataink pontos adatokkal kerülnek alátámasztásra, hogy mi és hogyan tud neked több bevételt hozni.

auditálási folyamatok

A tervezési fázis egyik alap feladata vállalkozásod jelenlegi helyzetének felmérése. Ezek az auditálási folyamatok kiterjednek a jelenlegi digitális marketing eszközeidre, weboldaladra, SEO beállításaidra, konkurenciádra.

digitális
marketing terv

A digitális marketing terv célja, hogy az auditálási folyamatok során feltárt hiányosságok pótlását összefoglalja, valamint javaslatot tegyen a hibás megoldások javítására. Ennek birtokában átlátod jelenlegi marketing gépezedet lehetőségeit.

buyer persona megalkotása

Segítünk neked a tökéletes ügyfélkép létrehozásában, ami kulcsfontosságú feladat, ugyanis erre az információra épül a jövőbeni kommunikáció és vevőszerzési tölcsér. Egy vállalkozás sem engedheti meg magának, hogy rossz közönségnek kommunikáljon!

marketing stratégia
létrehozása

A marketing stratégiában meghatározzuk, hogy mit, mikor és hogyan kell végrehajtani annak érdekében, hogy a vállalkozásod a kitűzött célok felé haladhasson.

kivitelezés

A kivitelezési fázisban megvalósítjuk azokat a rendszereket és egységeket, melyek a marketing gépezeted motorját adják.
Az alapos tervezés után itt történik a munka szemmel látható része. Ebben a szakaszban alkotjuk meg az alapvető arculati és technikai elemeket, a logótól kezdve egészen egy weboldalig (függően attól, hogy már mi áll rendelkezésedre).

Ezeknek az eszközöknek rendelkezésre kell állniuk, hogy elérhessük a kitűzött céljaidat. Csak olyat javaslunk neked, amire vállalkozásodnak tényleg szüksége van az adott célpiacon való kommunikációhoz és értékesítéshez.

weboldal
készítés

Elkészítjük vállalkozásod legfontosabb online eszközét úgy, hogy a munka során folyamatosan szem előtt tartjuk a felhasználói élményt, a műszaki paramétereket és a megfelelő kulcsszavakat.

social media jelenlét

A tervezési fázisban meghatározott közösségi média platformokon kialakítjuk a jelenlétet és létrehozzuk a szükséges kapcsolati pontokat a digitális marketing eszközeid között.

email
marketing

Az email marketing valamennyi vállalkozás számára plusz bevételtermelő forrás lehet, amit mi felépítünk neked az ügyfélkörödre optimalizálva és időszakos tájékoztatunk az eredményekről.

digitális marketing eszköztár

Létrehozunk és beállitjuk azokat a vevőszerző rendszereket, melyek az értékesitési tölcsér vázát adják. Google analytics, tag manager, ads, search console, valamint a Facebook vállalkozáskezelő.

üzemeltetés

Kiszervezett marketing csapatként a napi marketing tevékenység a mi vállunkat terheli.
Neked innentől kezdve nem kell energiát áldoznod a megjelenéssel kapcsolatos feladatokra, legyen szó tartalomgyártásról, a közösségi médiában történő rendszeres kommunikációról vagy az ügyfelekkel való
hírlevelezésről és a zetett hirdetésekről.
Természetesen továbbra is Te leszel a döntéshozó. Minden lépésünket egyeztetjük és jóváhagyatjuk veled havi vagy negyedéves tervezésben.
A munkánk eredményéről havi és negyedéves riportokban számolunk be, hogy lásd hogyan haladunk a kijelölt célok felé.

hirdetés
kezelés

Létrehozzuk és kezeljük a kattintás alapú hirdetéseket akár több eszközben is.
(Google Ads, Facebook Hirdetéskezelő, LinkedIn)

tartalom
készítés

Egyedül vagy közösön veled létrehozzuk a tartalmi stratégiában meghatározott
tartalmakat a különböző kommunikációs csatornákon.

folyamatos
optimalizálás

Rendszeresen ellenőrizzük a használt eszközök teljesítményét, valamint a
kommunikáció eredményét, igy azonnal tudunk reagálni a kiugró eseményekre.

marketing
riport

Havi és féléves rendszerességgel készítünk riportot, hogy folyamatosan nyomon
tudd követni a fejlődést és ezáltal támogassuk a döntéseidet.

Referenciáink

“Öröm együtt dolgozni a Full Funnel csapatával, mert rengeteg terhet vesznek le cégünk válláról és konkrét megoldásokkal segítenek minket a mindennapi munkánk során.”

Csipak-Török Ágnes
Csipak-Török Ágnes

Ügyvezető igazgató

Légtér.hu Kft.

“Élmény a Full Funnel Marketing Bencéivel dolgozni! A szakmai segítségükkel és lelkesedésükkel megszerettették velem ezt az oldalát is a vállalkozásnak. :)”

Sutus Fanni
Sutus Fanni

Fotográfus, fotó stúdió manager / üzletvezető

Maximálisan meg vagyunk elégedve az FFM csapatával. Pontosak, precízek és nem lazsálnak. Facebook közösségünket újra aktiválták és megduplázták az organikus oldalelérést.

Molnár László
Molnár László

Tulajdonos

ÉleTrend

“… Én nagyon örülök, hogy a webáruházam fejlesztésébe bevontam a Full Funnel Marketing csapatát. Szakmailag és emberileg is összhangban vagyunk és ami a legfontosabb, jönnek az eredmények, éppen ezért pozitívan tekintünk a jövőbe. S hogy miért jó kiszervezni ezt a tevékenységet egy ügynökségnek?? Azért , mert ügyfélként az elvégzett feladatért fizetek.”
Horváth Kornél
Horváth Kornél

Ügyvezető igazgató | Retail Network Kft.

dolgozzunk együtt!